Thursday, September 25, 2014

Tampil lebih muda dan lebih sihat

Shaklee Collagen Powder

 Shaklee Collagen Powder ialah suplemen kolagen tercanggih yang mengandungi 4,000mg ekstrak Kolagen RSS (Red Snapper Scale) proprietari yang tulen dan berkualiti tinggi daripada sisik ikan merah. Kolagen Shaklee mempunyai molekul yang amat ringan, lebih kurang 1,000 Dalton*, menyebabkannya mudah diserap oleh tubuh bagi merangsang sintesis kolagen pada lapisan dermis.


Bagi meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyerlahkan kecantikan dalaman anda, produk kolagen kami dirumus dengan tujuh bahan utama termasuk ekstrak biji Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerang-kerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B.

Shaklee Collagen Powder mudah larut dan boleh dicampurkan ke dalam makanan dan minuman kegemaran anda. Setiap sajian dibungkus dalam paket berasingan untuk pengambilan pada bila-bila masa dan di mana sahaja.
* Berat molekul kolagen diukur dalam Dalton.


Ingin Tampil Lebih Muda dan Sihat?
______________________________

Kehilangan  kolagen menyebabkan pelbagai masalah timbul kerana hampir 70% badan tubuh manusia terdiri daripada kolagen. Untuk penyelesaiannya, ramai di antara kita yang mula mendapatkan suntikan kolagen pada kulit, tetapi kosnya sangat mahal dan berisiko kepada alahan dan jangkitan. Kesannya juga untuk tempoh yang tertentu sahaja. 

Selain berbentuk suntikan, kolagen juga boleh didapati di dalam bentuk krim. Tetapi oleh kerana molekul krim ini terlalu besar, ia tidak mudah untuk diserap dengan baik ke dalam kulit manusia. Agak rugi bukan? 

Cara yang paling mudah dan berkesan adalah dengan pengambilan secara oral. Perlu dipastikan terlebih dahulu kolagen tersebut tidak mengandungi bahan-bahan kimia yang berbahaya dan telah menjalanu ujian keselamatan terlebih dahulu. 

Shaklee Collagen Powder (SCP) adalah berasaskan daripada sumber-sumber semulajadi dan dijamin selamat. SCP diperoleh daripada sisik ikan merah yang hidup secara bebas di dalam lautan sedalam 5000m. Di bawah keadaan lautan yang bertekanan tinggi, sukar bagi ikan biasa untuk hidup. Ikan merah ini boleh menahan tekanan sehingga 20 paun, bertelur dan hidup dengan bebas di laut dalam. Ini menjadikan ia sumber kolagen yang sangat lasak dan elastik, mempunyai kesepaduan sel yang sangat tinggi, tinggi nilai kapasiti dalam mengekalkan kelembapan serta mempunyai jisim molekul yang sangat rendah.

Sumber Kolagen Yang Lasak


Berkesan ke Tidak?


SCP terbukti dapat memperbaiki tekstur kulit wajah dan menghilangkan kedutan. Statistik telah menunjukkan 71% orang yang mengambil SCP merasa tekstur kulit mereka bertambah baik selepas menggunakannya selama 8 minggu berturut-turut.

Shaklee Collagen Powder - Terbukti Berkesan Untuk Penampilan Lebih Muda dan Sihat

Ingin dapatkan kolagen terbaik ini? hubungi kami segera di talian 0195611106.



~Healthy Nutriverse~
Beauty is where health is..


No comments:

Post a Comment