Friday, October 17, 2014

Shaklee labur 1 Juta bantu 2000 keluarga jaga kesihatan

Assalamualaikum semua..sihat? Jom mulakan hari ini dengan misi untuk lebih sihat dan cantik daripada hari semalam...
Hari ni saya nak ajak korang semua untuk buat 1 program amal yang sangat mudah tapi besar impaknya. Beli sambil sedekah..Jom tambah saham akhirat sambil bantu kanak-kanak yang memerlukan.
Nak tau bagaimana?


Shaklee Cares for Our Children


Shaklee Care For Our Children adalah kolaborasi Shaklee Products (M) Sdn. Bhd dengan Yayasan MyKasih (www.mykasih.com.my) untuk membantu kanak-kanak mendapat nutrisi yang diperlukan selama setahun. Ya, setahun Shaklee akan menyalurkan bantuan berjumlah 1 Juta dalam bentuk minuman nutrisi kepada 2000 keluarga yang berdaftar dengan Yayasan MyKasih. Bukan itu sahaja malah program ini menyediakan banyak lagi bentuk bantuan dan aktiviti untuk 2000 buah keluarga setiap bulan selama setahun.

let's join our hands

Alhamdulillah, rezeki kanak-kanak yang kurang bernasib baik..Kita yang bernasib baik ni bolehlah menghulurkan tangan membantu mereka mendapatkan nutrisi yang mencukupi bagi meningkatkan kesihatan mereka. Ini kerana nutrisi sangat penting dalam tumbesaran dan perkembangan mental dan fizikal kanak-kanak.

Berikan nutrisi yang baik untuk si manja


Sertailah kami dalam menyampaikan misi menyediakan Mealshakes bernilai 1 Juta kepada 2000 keluarga ini. Hubungi kami segera.


Pelancaran Program Shaklee Care For Our Children
Gambar ehsan: www.lynanoh.com




No comments:

Post a Comment