Thursday, October 23, 2014

Sharing dari hati : kenapaku suka sangat kat si Oste ni..



Sharing dari hati : kenapaku suka sangat si Oste...Ostematrix....
                 


Oste ni pil kalsium tau..macam minum 4 gelas susu sehari..
tapi sebenarnya khasiatnya lebih lagi berbanding susu..sesuai sangat untuk orang yang liat minum susu macam saya..dahla kedekut nak beli susu, nak minum pun malas..alasan jer kan?Oste ni saya telan je sebelum tido... kesannya bukan sahaja buat tidur sayalebih lena, bangun pagi segar je rasa walaupun tidur-tidur ayam..yang best lagiesoknya lancar je proses membuang air besar..haa..sembelit dah xde lagi..eh,sebelum ni pernah kena buasir tau..tp dah baik dah..tq shaklee..heee..oste ni bagus untuk saya atasi masalah lenguh-lenguh badan..almaklumlahsaya ni ibu yang menyusukan anak..dahla kalsium saya bahagi dua dengan anak,time menyusu tu macam2 posisi yang memang buat badanku lenguh sana sini..tapi takde hal lah..Ostematrix kan ada..




OsteMatrix
cukupkah kalsium anda?

kalau korang nak try Ostematrix ni whatsapp je saya di talian 019-5611106..harga memang mampu milik..





ni pula shaklee id saya : 897341 
cubalah..gerenti x menyesal punyer..




Healthy Nutriverse,
beauty is where health is..

No comments:

Post a Comment