Saturday, December 20, 2014

8 Ciri Kolagen yang Terbaik dan Selamat



Apa itu kolagen?


Pernah tak anda impikan kulit wajah yang cantik, mulus, ayu, tanpa cela dan sejuk mata memandang? Pastinya YA bukan?

Wajah gebu, anjal dan awet mudah pastinya menjadi dambaan setiap wanita. Kerana itulah ramai wanita sangat prihatin pada penjagaan kulit wajah mereka. Malah, ada yang sanggup menjalani pelbagai prosedur untuk menjadi cantik seperti suntikan vitamin C, botoks dan rawatan lain yang berkemungkinan besar memberikan kesan sampingan kepada kesihatan. 

Sebenarnya ada cara yang selamat, murah dan halal untuk menjadi cantik. Jika tidak mahu memperjudikan kesihatan melalui cara yang mendatangkan kesan sampingan, beralihlah kepada kolagen bagi mendapatkan kulit wajah yang sihat dan awet muda. Pemilihan kolagen ini adalah pilihan yang terbaik dan selamat memandangkan tubuh badan kita juga terdiri daripada 75% kolagen.

Namun yang demikian, bagi memilih kolagen yang terbaik di pasaran, anda perlu perlu memastikan pilihan anda itu mematuhi 8 ciri tersebut:

1- Kolagen yang diambil daripada jenis yang perlu anda makan atau minum bukannya disuntik. Ini untuk memastikan sintesis enzim mengoptimumkan serapan ke dalam tubuh badan anda.

2- Saiz molekul kolagennya bersaiz kecil (1000 dalton) untuk penyerapan yang pantas dan unggul. Microfine saiz membantu penyerapan yang baik kerana saiz ini adalah paling optimum diserap oleh sel, maka setiap kolagen yang diambil akan diserap 100% dan akan memberi kesan yang lebih cepat.

3- Kolagen tersebut mempunyai emollient (pelembap) unggul dan mampu mengunci kelembapan berpanjangan

4- Mempunyai antioksidan yang tinggi yang boleh mengurangkan kesan pra-penuaan.

5- Mempunyai elemen vitamin B-Complex untuk membantu sintesis dan membina kolagen semulajadi tubuh. 

6- Mengandungi glucosamine demi menjaga kesihatan sendi.

7- Mampu merangsang pembentukan asid hyaluronic yang memberi kesan kulit lebih tegang kerana ia berfungsi mengikat kolagen dengan serat yang elastin.

8- Dan yang paling penting kolagen tersebut adalah selamat dan tidak bertoksik 
Pilihan Collagen Terbaik yang Memenuhi Semua Ciri yang Diperlukan

Melihat kepada ciri-ciri kolagen terbaik yang digariskan di atas, Shaklee Collagen Powder adalah satu-satunya produk 100% memenuhi kriteria yang ditetapkan.  Maka tidak mustahil ramai testimonial mengaku dan bersetuju kolagen tersebut berkesan terhadap kulit dan kesihatan. 

Shaklee Collagen Powder didatangkan dalam bentuk yang mudah larut yang dipek dalam bentuk uncang. Pengguna hanya perlu bancuh bersama air dan boleh diminum pada bila-bila masa dan di mana jua tanpa perlu dimasak seperti kebanyakan kolagen lain dipasaran. 

Ia mengandungi 4,000mg proprietari kolagen RSS (Red Snapper Scale), kolagen esktrak sisik ikan merah sebagai bahan utama kerana kemampuan spesies hebat ini bertahan hidup di bawah tekanan tinggi dan bertelur bebas di kedalaman laut sedalam 5,000 meter di samping molekul kolagennya yang ringan (1,000 dalton) yang mudah diserap dermis.

Ia turut diformulasi daripada gabungan tujuh ekstrak bahan hebat seperti ekstrak biji Camelia Japonica, ekstrak biji Pfaffia, elastin kolagen ikan, vitamin C dan Vitamin B, ekstrak kekerang dan Lactobacillus Acidophilus. Produk ini juga ditambah Asid Hyaluronic untuk mengekalkan kelembapan kulit dari elastin yang berperanan menjadikan kulit lebih anjal. 


7 Ramuan Hebat di Dalam 1 Kotak 


HEBAT MEMUTIHKAN KULIT
~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Melalui kajian klinikal, pengambilan produk Shaklee Collagen Powder selama 8 minggu secara teratur mampu memberi tindak balas seperti berikut: 

- Meningkatkan kelembapan kulit sehingga 90 peratus
- Mengurangkan kekasaran dan kekeringan sehingga 75 peratus
- Peningkatan dalam penampilan keseluruhan sehingga 71 peratus
- Meningkatkan kelembapan dan kelicinan sehingga 69 peratus
- Meningkatkan pemakaian kekal mekap sehingga 60 peratus
- Meningkatkan keanjalan, ketegangan, dan elastisiti sehingga 55 peratus
- Meningkatkan ketebalan rambut sehingga 54 peratus
- Meningkatkan keserian, tona dan warna kulit sehingga 50 peratus
- Mengurangkan garis halus dan kedutan sehingga 18 peratus.


Terbukti Berkesan melalui Ujian Klinikal

7 KESAN LANGSUNG PADA FIZIKAL
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


1- ANTIPENUAAN - mengurangkan liang-liang pori, kedutan & garis halus

2- MENGHIDRATKAN - Melembapkan kulit

3- KEMBALIKAN KEANJALAN KULIT - Kulit lebih tegang dan lembut

4- MELICINKAN - Tingkatkan kelicinan kulit

5- MENYUBURKAN - Menyuburkan rambut dan kuku yang sihat

6- MENCERAHKAN - Mnegurangkan pigmentasi, jerawat dan kulit tidak sekata

7-  MENEGANG - Membantu menegang dan menganjalkan payudara



Kesan dan Faedah Pengambilan Shaklee Collagen Powder

Fakta yang tidak boleh kita elakkan. Semakin kita menua, tubuh kita menghasilkan semakin kurang dan semakin kurang kolagen mengakibatkan lebih banyak kedutan dan garis halus, di samping kulit yang semakin kendur. 


Graf kekurangan kolagen di dalam badan mengikut umur


Umur bukanlah hanya satu faktor yang menyebabkan kekurangan kolagen di dalam tubuh kita. Kerosakan kolagen juga boleh dipercepatkan dengan faktor luaran seperti matahari, radikal bebas di udara, air dan nutrisi, merokok dll.

Lihat kesan akibat kekurangan kolagen dalam badan kita:

Kesan kehilangan kolagen kepada tubuh badan manusia


Justeru itu, Shaklee Collagen Powder mampu membentuk kulit kita mengekalkan elastisiti semulajadi dan memperlahankan kehadiran kedutan.



Kebaikan Kolagen yang akan anda perolehi daripada Shaklee Collagen Powder ini

Ingin tampak lebih muda dan rasa lebih muda dengan Shaklee Collagen Powder ini?

Sepanjang Disember 2014 ini, kami berikan 1 kotak Collagen percuma dengan pembelian 3 kotak Collagen. Cepat, Jangan Lepaskan Peluang Keemasan Ini!!! Hubungi kami segera!


Pengedar Sah Shaklee Anda

No comments:

Post a Comment