Sunday, November 30, 2014

Ho..ho..ho..balik kampung..

Hi..

Hari ni kami bermusafir ke kampung sebelah suami iaitu ke Pasir Mas, Kelantan..

Perjalanan yang jauh dengan pemandangan yang lebih kurang sama je..heee..sebab pemandangan atas highway kan sepesen je..pokok manjang..betul x..jadi baik ku update blog..sambil2 zikir ya wahhab sebanyak yang boleh..

Anak-anak sangat well behave..si kakak layan keropok kegemarannya, keropok ikan..si adik telah lena..senang kerja mama..bolehla mama atur strategi untuk bisnes mama bulan ni..ekekeke..

Yang kesiannya tentulah encik driver..terpaksa melayan hati dan perasaan sendiri..kikiki..time dia mengantuk je ku akan offer untuk drive..limited offer gitu..kalau ku drive susah sket..sebab si baby nak melekat dengan mamanya..maklumlah walau dah 1 tahun 4 bulan masih mengempeng..susu ibu menjadi pujaan..

Kalau bermusafir ni yang paling dasyat adalah sesi makan kot..pantang nampak mau dibeli..pantang singgah rnr adalah buah tangan yang akan dibawa masuk ke dalam kereta..kadang-kadang tujuan berhenti hanyalah untuk buang air sahaja tapi tak sah kalau tak buat transaksi..hoho..sebab tu ku respek kat seorang kawan ni..dia haramkan sebarang aktiviti makan minum dalam keretanya..mesti 5 star kondisi keretanya kan..kereta prebe ku ni macam rumah bergerak kot..ke dapur bergerak..haha..

Oh, sebelum ku lupa..nak bagitahu yang promosi bulan ni adalah vitamin C plus dan vitamin E..haa..orang yang jaga kulit memang x miss dua jenis vitamin hebat ni..kalau korang beli 6, ku beri percuma 1 botol..hoho..giler kentang hebat..eh, beli 2 pun ku beri diskaun 5%..amacam?

Berblog guna handphone ni entry pendek2 jela ye..nanti kita sambung lagi..jangan lupa makan vitamin tau..ingat taglineku...beauty is where health is..k bai..

Healthy nutriverse,
Beauty is where health is..

No comments:

Post a Comment