Wednesday, November 19, 2014

Zikir 1000x tanpa sedar!

Nak share dengan korang cara berzikir yang mudah dan pantas.

Nak tau x?

Sebelum ni berzikir guna tasbih jarang2 sekali..lau pakai mulut je sekerat jalan dah lost..haha..sekarang saya dah jumpa solution yang saya sangatlah suka..

Dengan Tasbih Digital, sangat mudah nak berzikir..sambil drive, sambil buat kerja even tengah meeting pun..

Yang bestnya kita dapat lihat berapa bilangan yang telah kita buat..tengok2 dah 1000x..wah! X sangka..sebelum ni kemain susah nak berzikir. Sekarang boleh berzikir di mana-mana sahaja dan pada bila-bila masa sahaja..takde alasan lagi..

Harganya pula sangatlah murah..Rm5 je..tapi pahala yang kita dapat kerana berzikir sangatlah besar ganjarannya. Oh, sangatlah membantu saya yang lagha ni..

Juga boleh dibeli secara online..cuba lawati laman web www.hidayah.com.my...walaupun nama saya tapi bukan company saya pun..hehe..mudah2an di masa akan datang ye..amiiiinnnn...korang aminkan sekali tau..

Group kami sentiasa menekankan amalan rohani..antaranya berzikir Ya Wahhab sebanyak 300x pagi, tengahari dan petang..sebelum ni selalu termiss..so sekarang bila tasbih tu selalu di jari..ia memudahkan saya..juz tekan butang pada jari ikut jumlah zikir..sekali sebut sekali tekan..tasbih tu elok je terlekat kat jari cam cincin..oh..sangatlah mudah..

Sekian perkongsian saya..jumpa lagi di lain entry..tata...

Healthy nutriverse,
Beauty is where health is..

No comments:

Post a Comment